11/04/2024
Jeg har et crush på en dreng. Hvordan tager jeg kontakt?
Der er den her dreng i min klasse, og har et crush på ham.
Jeg har haft added hans snap og ville gerne skrive med ham og begynde at snakke sammen, men kan ikke få mig selv til det.
Har i nogle gode råd, til hvordan?
Men ville hellere ikke gøres til grin, hvis han syntes det er mærkeligg

Svar
Hej,
Tak for dit brev!
Du fortæller om et crush, du har på en dreng, og nu er I blevet venner med ham på Snapchat. Du efterspørger råd til at tage kontakt til ham, uden han synes det er mærkeligt.
Jeg tænker, at han vil blive glad for at du skriver og tage det som et kompliment. Det ville jeg i hvert fald gøre! Måske du kan starte i det små og sende et hyggeligt billede en gang imellem og på den måde begynde en samtale.
Du efterspørge råd. Mit råd er, at du skal kaste dig ud i det, og vær dig selv. Mærk efter om hvad der føles rigtigt, og hvis han tænker at det er mærkeligt, så er han måske ikke den rigtige for dig?
Måske har du en sød veninde du kan tale med det om?
Jeg håber, at du kan bruge mit svar.
Hvis du har brug for at snakke mere om det, vil jeg henvise dig til rådgivningen Hørt. De ved en masse om de tanker du går med. Du får lige et link: https://hort.dk/
Alt det bedste til dig!
Mvh
Bryd Tavsheden