13/04/2024
Min mor råber altid af mig, kaster og smadrer ting
Jeg ved ikke om min mor er voldig eller ej, hun råber altid af mig og kaster ting og smadrer ting.

Svar
Hej du,
Hvor er det godt at du skriver til os, for det lyder virkelig ikke rart de ting du beskriver med at din mor altid råber af dig og at hun kaster samt smadrer ting. Det er langt fra okay og jeg forestiller mig, at det må gøre det rigtig utrygt for dig at være derhjemme. Derfor bliver jeg også nysgerrig på, om du har talt med hende om, at det faktisk påvirker dig rigtig meget, at hun gør de her ting?
Vi vil også rigtig gerne tale med dig her i Bryd Tavsheden. Jeg vil anbefale dig at skrive til os på chatten som har åbent mandag - fredag kl. 17 -20 eller ringe til os på tlf. 44 45 20 90. Telefonen har åbent mandag - torsdag kl. 17 - 20.
Jeg ønsker dig alt det bedste og håber, at du kontakter os, hvis du har brug for nogle at tale med.
Med venlig hilsen
Brevkassen