27/04/2024
Jeg fortalte det til min faster
Det går mig stadig på jeg fortalte det til min faster og hun siger at det nok bare er børne trauma men da jeg var lille hvis jeg ikke spiste op kom jeg på hovedet i send og så ville han råbe ad mig

Svar
Kære 13-årig pige.
Allerførst tusind tak for dit brev. Hvor er det sejt af dig at række ud, når der er noget der går dig på:)
Jeg kan forstå at du har talt med din faster, om det, der går dig på og hun siger, at det kan være et traume fra tidligere i dit liv. Du skriver også at du kom på hoved i seng og råbt af, hvis du ikke spiste op. Det lyder på ingen måde rart og det har du ikke fortjent.
Jeg vil anbefale dig, at skrive ind til os på chatten, den har åben mandag-fredag mellem kl 17-20. Der vil du få mulighed for at uddybe det, som går dig på. Vi vil meget gerne hjælpe dig.
Det bedste til dig
Hilsen Bryd tavsheden