02/06/2024
Jeg tror jeg er bi-sexuel men jeg er meget i tvivl om min sexualitet
hej
jeg tror jeg er bisexuel men jeg er meget i tvivl om min sexualitet. grunden til at jeg tror det er fordi at jeg har altid kunnet lide drenge men her for nylig har jeg mødt en virkelig sød pige og jeg tænker hele tiden på hvordan det ville være at kysse hende. jeg ved at hun kan lide en anden og hun tror jeg kan lide en dreng. jeg har ikke sagt til hende at jeg tror jeg er bi. hvad skal jeg gøre?
hilsen pige på 13

Svar
Kære du,
Først vil jeg skrive at det er så sejt at du har skrevet herind til os og det altid er godt at række ud hvis man går med tanker man har brug for at dele. Jeg hører dig sige at du er i tvivl om din seksualitet grundet du har mødt en sød pige.
Jeg synes at du skal lytte til din krop og hjerte, gøre det der føles rigtigt for dig også får jeg lyst til at sige at det er så sejt at du har åbnet op omkring din egen seksualitet. I livet kan man altid eksperimentere med sin seksualitet og det er der ingen skam i at ville udforske.
Denne her pige lyder rigtig sød, jeg synes at du skal stå fast i hvem du er og være åben omkring din seksualitet. Ingen andres syn på dig skal kunne ændrer dit eget syn på dig selv. Så følg dit hjerte og gør det som der føles rigtigt. Hvis du ikke føler du har fået svar nok så anbefaler jeg Girlstalk.dk, her vil de kunne hjælpe dig yderligere.
Bedste hilsner, Bryd Tavsheden.