20/06/2024
Seksuelle fantasier om samme køn
Hej. Jeg er en almindelig frisk ung Dansk mand i hans bedste alder. Almindelig løn modtager og skilt som så mange andre. Jeg har altid været tiltrukket af og sammen med kvinder. Men nogle få år efter jeg blev skilt tænkte jeg tilbage til nogle gamle minder fra de unge dage til fodbold hvor vi var et par drenge som “legede” en smule i badet. Vi stod bare og gnubbede og pressede os mod hinanden. Det var mega frækt! Det er over 20 år siden. Nu er jeg så begyndt at tænke på om det var noget jeg skulle prøve sådan rigtig af og udforske lidt mere i på højere plan. Jeg har gået og tænkt på at, en af tingene jeg blandt andet rigtig godt gad prøve er at sutte en anden mands store pik rigtig godt af og så en masse andre frække fatasier. Jeg er bare bange for at blive opdaget eller møde en mand kender. Det ville være så pinligt!Det ødelægger bare rigtig mange muligheder synes jeg. Hvad skal jeg gøre hvad synes i? Hilsen DenFrustredeMand

Svar
Hej med dig.
Jeg beklager den lange svartid. Mange tak for din mail, og hvor er det sejt af dig, at du skriver herind. Jeg kan godt forstå dine tanker, og jeg forstår godt, at du kan føle, at det er frustrerende. Jeg vil sige, at det er rigtig godt, at du har fundet ud af noget mere om dig selv, og hvor er det godt, at du havde en god oplevelse for nogle år tilbage.
Jeg tænker, at det vil være godt for dig at tale med nogen, som har et godt kendskab til dette. Derfor synes jeg, at du skal kontakte LGBT+ rådgivningen, som er for alle, der har spørgsmål om køn, krop eller seksualitet og ønsker at vende dem med nogen i et fortroligt rum.
Der er et link til deres rådgivning her: https://lgbt.dk/raadgivning/
Du ønskes alt det bedste.
De bedste hilsner
Bryd tavsheden