22/06/2024
Bliver kaldt grimme ting
Drenge fra min klasse kalde mig fed og er under veti og græd hver dag efter det her for det ikke godt fik nok og fik min bedste ven på hospitalet i og vil død nu hun ved det hvad gør jeg?😭

Svar
Kære dig
Mange tak for din mail. Hvor er du bare sej, at du åbner op og skriver ind til os. Jeg kan forstå, at du bliver kaldt grimme ting, som ikke passer. Jeg kan også forstå, at det en svær periode for dig, og det forstår jeg godt. Det er slet ikke okay at kalde dig grimme ting. Jeg synes, at du er rigtig sej, og jeg synes, at du skal kontakte Girl talk eller Børnetelefonen, fordi de kender rigtig gode at snakke med og dette, og de har talt med mange andre unge, der har det på samme måde.
Det vil også være en god idé at tale med en tæt ven, et familiemedlem eller din lærer omkring dine følelser. På den måde kan I måske finde en god løsning.
Du er altid meget velkommen til at skrive til os på vores chat eller ringe til os.
Rigtig meget held og lykke.
De bedste hilsner
Julie, Bryd tavsheden.