16/11/2024
Bekymret Gamer
Hej jeg har det dårligt for tiden. Har været med i en gamer gruppe på 5 hvor vi dagligt gamet sammen nu vil de ikke have mig med mere føler at de holder mig udenfor. Men min kæreste vil de godt have med. Det værste er at der er 1 pige med i den gamer gruppe som jeg har haft det stramt med. Hun kan godt finde på at være flirtende frygter det værste når hun gamer med min kæreste hvad kan jeg gøre?

Svar
Hej Gamer
Tak for dit brev og jeg kan godt høre at du er bekymret for situationen med din gamergruppe og din kæreste. Vi er dog en rådgivning for børn og unge der er udsat for vold og jeg vil derfor gerne henvise dig til at få talt om dine bekymringer med nogle andre som er bedre til at hjælpe dig med dine bekymringer. Jeg bliver i tvivl om du er 31 som du har skrevet, eller om det måske er en trykfejl. Hvis du er ung kunne du kontakte Børnetelefonen https://bornetelefonen.dk/ eller måske Headspace: https://headspace.dk/
Rigtig meget held og lykke til dig!
Bedste hilsner
Bryd Tavsheden