28/11/2019
Mobbet i skolen
Jeg bliver drillet i skolen. Jeg bliver forhindret i at gå til fritidsaktiviteter og spille computer. Jeg for blodnæse en gang om dagen. Tror jeg har stress

Svar
Kære dreng på 13.
Det lyder slet ikke sjovt!
Har du mon en sød lærer du kan tale med om drillerierne og blodnæsen? Der er desværre rigtig mange børn, der bliver drillet af andre i skolerne, og lærerne kan være rigtig gode til at hjælpe, hvis de får det at vide.
Hvis det er de andre børn der driller dig, som også forhindrer dig i at gå til fritidsaktiviteter og spille computer, og giver dig blodnæse, så synes jeg også at du skal tale med din lærer og dine forældre om dette.
Eller måske der er nogle andre voksne i dit liv, som kan hjælpe dig? En onkel eller tante måske?
Hvis du har stress, er det meget alvorligt, og så synes jeg at du skal tale med din læge om det, så du hurtigt kan få noget hjælp. Du skal ikke gå og have det dårligt.
Du er også altid velkommen til at skrive til vores chat, eller ringe på vores telefon, hvis du har brug for mere hjælp.
Jeg håber at alt løser sig.
Mvh
Caroline