02/12/2019
havde sex med mig mens jeg sov
Hej.
Jeg er en pige, der normalt har en normal hverdag, udover min kæreste gør psysisk vold. Jeg kan rigtig godt lide ham, men han bliver ved med at såre mig, og lyve over for mig. Der var også på et tidspunkt mens jeg sov sammen med ham, så havde han sex med mig mens jeg sov.
Og han forstår ikke rigtig hvad han har gjort ved mig. Og jeg er rigtig ked af det.
jeg håber i kan hjælpe mig, og tak på forhånd

Svar
Kære pige på 16 år
Hvor er det godt, at du skriver her til brevkassen og søger råd. Det kan være svært at erkende, at der er noget, der gør en ked af det, når hverdagen ellers er helt normal.
Det lyder rigtig hårdt at være i et kæresteforhold med en der gentagne gange lyver. Det bryder tilliden og det bånd, man har med hinanden. Det kan jeg godt forstå, du bliver ked af.
Det at han har haft sex med dig, mens du sover. Det lyder meget ubehageligt. Du skriver at han ikke rigtig forstår hvad han har gjort ved dig. Har du fået talt med ham om det? Og fortalt ham hvordan du har det?
Det er vigtigt at du får får snakket om det her med nogen, for det lyder som om at dine grænser er blevet overskredet gevaldigt og det påvirker både krop og psyke.
Jeg vil råde dig til at ringe eller skrive ind til os. Skriv til chatten eller ring på tlf: +45 20 67 05 06 alle hverdage ml 16-19.
De bedste hilsner
Nita