03/01/2020
Kæreste og druk
Min kæreste er diskret om det men hun får mig til at havde det dårligt over at tage på druk 2-3 dage om ugen. Hvad skal jeg gøre?

Svar
Hej dreng på 21 år.
Nu er vi en brevkasse for børn og unge som er udsat for vold, men jeg vil give dig et par korte kommentarer.
Når din kæreste er i stand til at give dig dårlig samvittighed, tænker jeg at du måske også selv synes at det er for meget druk.
Og så tænker jeg at din kæreste er omsorgsfuld at hun bekymrer sig om at du går på druk 2 - 3 gange om ugen.
Personligt tænker jeg at det også er ret meget.
Så tal med din kæreste om det og tænk over om du vil ændre dine druk tures antal.
Venlig hilsen Herdis