09/01/2020
Min kæreste er ked af det hele tiden
Min kæreste er ked af det hele tiden og jeg ved ik Hvad jeg skal gøre og min forældre hader min kæreste så jeg må næsten aldrig være sammen med ham😔

Svar
Hej pige 12 år
Det er jeg ked af at høre, og jeg kan godt forstå, at du bekymrer dig for ham så. Du er en sød kæreste, at du gerne vil hjælpe ham og opsøger råd til det.
Har du prøvet at snakke med din kæreste om, hvad der gør ham ked af det? Måske er det rart for ham bare at tale om med en han er glad for.
Det er jo ikke sikkert det er helt ligetil at hjælpe ham, så måske du kan råde ham til selv at kontakte en rådgivning? Fx børnetelefonen's brevkasse eller telefonrådgivning på tlf. 116111. Hvis det omhandler vold i familien er han også meget velkommen til at ringe til os på tlf. 20670506 eller på chatten hverdage mellem kl. 16 og 19.
Venlige hilsner Emilie