16/01/2020
Kæreste vil gøre mig til et andet menneske
Hej er en pige der har en kæreste der bliver ved med og gøre mig til et andet menneske fra de kærelige og det til sex og parforhold og det og lever i et helvede der er ik Nogle der vil være sammen med mig eller noget men har nogle udfordringer med mig selv og så er jeg begyndt og ryge som jeg ik vil plz hvad gør jeg og tak på forhånd 🙏🏻

Svar
Kære du
Tusind tak for dit brev. Jeg er glad for du skriver til os for vi vil rigtig gerne hjælpe dig med de problemer du oplever. Jeg kan læse mig frem til at du har en kæreste der prøver at gøre dig til en anden end den du er og du beskriver du lever i et helvede. Det lyder virkelig ikke rart at opleve det.
Jeg kan ikke læse hvad det er din kæreste gør, men lige gyldig hvad er det ikke okay at han vil have dig til at være en anden - eller gøre ting du ikke har lyst til.
Jeg vil anbefale dig at skrive til os på chatten, vi har åben mandag - fredag fra kl. 16-19. Det er selvfølgelig også anonymt at skrive til os der.
Det vil give os mulighed for at stille uddybende spørgsmål og på den måde bedre forstå hvad du oplever og hjælpe dig i det.
Håber du har mod på at benytte vores chat.
De bedste hilsner
Søs