14/02/2020
fyr, 31 år
Jeg tog hjem sammen med en veninde.
Så vågnede jeg op i mørke og var i gang med sex. Fandt så ud af det ikke var hende. Jeg smed personen ud og har ikke sagt til nogen, heller ikke politiet. Er flov over det, og har haft tanker om at ende personens liv. I'm stuck.

Svar
Kære fyr på 31.
Tak for dit brev. Godt at du skriver, det må være forfærdelig at føle sig “Stuck”.
Det lyder som om, at natten bragte løse ender og huller I hukommelsen, med sig. Derfor er det svært at vide helt, hvad der skete, men det lyder helt sikkert meget voldsomt.
Når du beskriver at du er flov og at du har tanker om at ende personens liv, tænker jeg at du føler dig krænket. Hvis det er tilfældet, har du alt mulig god grund til at gå til politiet. Det kan være en hjælp at tage en kammerat med.
Når det er sagt, synes jeg helt bestemt at du skal snakke den her oplevelse igennem med nogen.
Hvis man bliver krænket seksuelt, kan man blive påvirker både psykisk og fysisk og det kan sidde I kroppen meget længe, hvis man ikke få hjælp.
Hvis du kan tale med en ven eller veninde kan det måske være nok. Ellers må du søge professionel hjælp.
Du kan kontakte Center For Seksuelle Overgreb på tlf 35 45 40 85. De har tlf tid: Mandag 11-14,
Tirsdag 9-12 og Torsdag-Fredag 9-12.
Jeg håber at jeg med dette svar, har givet dig lidt at gå med, ellers er du velkommen til at kontakte bryd tavsheden igen.
Husk at du, ved at skrive til os, allerede er på vej, så holdt fast I det.
Kærlig hilsen Hannah