13/05/2020
Jeg bliver drillet pga en dreng
Jeg bliver drillet, meget tit over i skolen. Det er primært, med at jeg er kærester med en dreng, som jeg slet ikke kan lide. Det startede faktisk bare med at jeg, spillede fodbold med ham i SFO'en. Men med tiden blev der bare flere og flere rundt om boldburet... De stod der bare til at starte med, men med tiden begyndte de også at sige en masse ting. Som fx. I kysser i smug, i er tit sammen er i kærester? Jeg gik tit hjem med en dårlig mave-fornæmelelse... Han skiftede faktisk skole i 3 klasse. I den periode var der faktisk ikke så meget, bøvl men drillerierne. Lige indtil ham kom tilbage her i 6 klasse, så gik det løs igen... Hader alle dem der driller mig. Og HAR faktisk overvejet at skrifte skole. Men på en eller anden måde, kan jeg ikke få mig selv til det...
Hilsen pigen der bliver drillet

Svar
Kære pige på 12 år.
Øv en ubehagelig situation. Det kan jeg godt forstå at du er ked af.
Jeg tænker om du mon har en lærer som du kan tale med omkring det? Måske en AKT lærer eller vejleder?
I hvert fald, er det vigtigt, at du taler med nogen. Når man går og har det skidt, så får man ondt i maven - som du også selv nævner, og det duer ikke.
Det skal helst være rart at gå i skole.
Jeg synes godt at du kan tale med dine forældre om at du er ked af det. Måske er det en den rigtige løsning at kigge efter en anden skole.
Jeg ønsker dig det bedste
Cat