21/05/2020
Min far rør ved mig
Hej jeg bliver rørt på og have sex med når min mor ikke er hjemme så kommer min far ind og jeg røre ham fordi han tvinger mig og så stikker han sin pik ind i mig og sprøjter sæd ind i mig hvad skal jeg gøre

Svar
Kære pige på 16 år.
Hvor er det godt at du skriver til os - det er selvfølgelig slet ikke en holdbar situation. Det din far gør, er selvfølgelig både rigtig ubehageligt for dig, men det er også meget ulovligt.
Jeg synes at du skal fortælle din mor hvad der foregår. Måske du kan tage en god ven med til samtalen med hende.
Dernæst tænker jeg faktisk, at i skal kontakte politiet eller Socialforvaltning, som så kan hjælpe jer videre.
Hvis du har lyst og mulighed, synes jeg at du skal skrive til chatten eller ringe på tlf 20 67 05 06 i dag eller på søndag mellem 16 og 21.
Så kan du snakke scenarierne igennem med en rådgiver.
Jeg ønsker dig det bedste
Cat