27/05/2020
Føler jeg ser forkert ud
Hej Jeg følger at jeg ser forkert ud mine forældre kan ikke lide den jeg er og Jeg håber i har nogle råd til mig

Svar
Hej pige 15 år
Det er jeg ked af at høre. Sådan er der bestemt ingen der skal føle sig, så jeg kan godt forstå, at du søger råd.
Jeg ved ikke hvad dig får dig til at tro, at dine forældre ikke kan lide den du er, men jeg håber ikke, det kan passe. Måske I har nogle uoverensstemmelser eller skænderier, og 15 år kan også være en lidt svær alder - både for dig og for dine forældre.
Det er svært at komme med nogle helt konkrete og gode råd, når vi ikke har flere informationer om situationen i sin helhed. Det lyder (heldigvis) umiddelbart heller ikke til, at der foregår vold hos jer i hjemmet, men hvis der gør vil jeg foreslå dig at skrive til os på vores chat mellem 16-21 alle hverdage og søndag, eller ringe mellem 14-16, så vi kan hjælpe dig.
Ellers kan jeg også anbefale dig at skrive til chatten hos GirlTalk.dk, som har en bredere kompetence i at rådgive andre generelle ungdomsproblemer og spørgsmål fra piger. Jeg tror de kan hjælpe dig med det du spørger efter, hvis du kan uddybe lidt for dem 🙂
Mvh Emilie