28/07/2020
Bange for at mine forældre skal skilles
Mine forældre skændes hele tiden. Og de er ikke skilt så er mega bange for at de bliver skilt. Bliver også tit ked af det fordi de råber af hinanden. Er eller en meget glad pige så kan ikke rigtig få mig selv til at snakke om det med nogle. Håber i kan hjælpe?

Svar
Kære pige på 13 år.
Det lyder sørme ikke rart - det er super godt at du skriver til os.
Om dine forældre skal skilles kan jeg ikke sige noget om, men jeg tænker at du skal prøve at fortælle dem, at du er rigtig bekymret over at de skændes.
Jeg kan godt forstå du synes det kan være svært at tale om, men det er vigtigt at du ikke går og er ked af det alene. Måske har du en skolelære eller klubpædagog du kan tale med?
Du er også meget velkommen til at ringe eller skrive ind til os og tale anonymt med en af vores dygtige rådgivere.
Chatten har åbent mandag til fredag 16-21 og søndag 16-21.
Telefonen har åbent mandag til fredag 16-19.
Begge dele åbner på mandag den 3. august.
Mange hilsner
Cat