01/08/2020
Jeg tænker på min ekskæreste
Mit problem er at jeg har en kæreste som jeg elsker men så på den anden side så tænker jeg hele tiden på en anden dreng som er ældre end mig og snart skal på efterskole så jeg ved at vi aldrig kommer til at være sammen igen Og med igen mener jeg at det er en af mine ex’er men jeg ved ikke hvad skal skal gøre og om det bare er en periode. Grunden til at jeg tænker på ham er så også at jeg drømte om ham i nat og det var sådan en drøm hvor vi lige pludselig startede med at snakke igen efter lang tid og så blev kærester eller ihvertfald rigtig rigtig gode venner, drt er ikke første gang jeg har drømt om ham det er sket et par gange hvor at det var sådan nogle drømme hvor vi kyssede og den slags så jeg ved ikke Rigtig havd jeg skal gøre?

Svar
Kære pige på 14 år.
Først vil jeg sige, at det er helt normalt at have drømme om tidligere ekskærester, venner eller andre personer som man tidligere har været tæt med. Det betyder formentlig at de er i dine tanker og det er der intet forkert ved.
Jeg tænker at du skal gøre op med dig selv hvad du egentlig gerne vil. Hvis du elsker din kæreste og gerne vil være sammen med ham, så tag en dyb indånding og prøv at fjerne fokus lidt fra drømmen om din ekskæreste og nyd tiden sammen med din nuværende kæreste.
Mange hilsner Cat