11/08/2020
Min drengeven lægger an på mig
Jeg har en kæreste men min drenge ven er kun på mig og jeg har fortalt ham at jeg har en kæreste men han blir ved med og prøve på mig hele tiden

Svar
Hej pige, 17
Jeg synes det lyder lidt strengt af din ven, at han lægger an på dig, når du har en kæreste. Det lyder ikke som om at han faktisk er en rigtig ven, hvis han ikke vil acceptere, at du siger nej tak. Måske du skal prøve at forklare ham det igen og sige, at du rigtig gerne bare vil være venner. Hvis han så fortsætter og du ikke bryder dig om det, kan det være at du simpelthen skal lade være med at have kontakt til ham.
Det kan være at du kan kontakte rådgiverne hos GirlTalk hvis du gerne vil bruge lidt flere og mere uddybende svar - det er de altså rigtig dygtige til 🙂
Mange hilsner Emilie