23/09/2020
Min far vil ikke se mig i BH
Jeg synes det mærkeligt mim far blir sur over at jeg står i bh foran ham, er det normalt eller unormalt at gøre foran ens far?

Svar
Kære pige på 15 år.
Tak for din mail!
Det er rigtig dejligt at du hviler så meget i din krop, at du føler dig komfortabel med at være i bh, og det synes jeg ikke skal udskammes eller blive gjort forkert, for det er bare dejligt. Dog kunne det være interessant at vide, hvorfor din far bliver sur over det. Nogle forældre har ikke lyst til at man går rundt i huset uden at være fuldt klædt på, og hvis det er derfor han ikke ønsker at se dig i bh, så synes jeg at det er en valid grund.
Hans hus, hans regler. Og når du en dag flytter hjemmefra, kan du heldigvis klæde dig præcis som du ønsker 🙂
Men jeg ville råde dig til at spørge din far, hvorfor han bliver sur over det, og høre hans grund. Det er altid bedre at få talt om tingene 🙂
Held og lykke med det hele, og alt godt til dig!
Venlig hilsen Caroline