25/10/2020
Eks kæreste opfører sig dårligt.
Min eks er min gode ven, han har været ved mig i weekenden og han gav min finger 2 gange og slået mig. Hvad skal jeg gør?😭😭

Svar
Kære pige på 17 år.
Tak for dit brev.
Jeg mener at din kæreste opfører sig dårligt overfor dig.
Jeg håber at du har en god veninde eller nogle i din familie som du kan tale med. Og både tænke over og tale med andre om han virkelig er din gode ven. For er det sådan at venner skal opføre sig ? Er det sådan at du synes at din gode ven skal opføre sig overfor dig.?
Måske skal du tænke over om det er nu at du skal slippe det venskab.
Mange hilsner Herdis