02/12/2020
Ballade i klassen
Der er rigtig meget ballade i min klasse og jeg vil gerne have noget ud af undervisningen men hvis jeg gør noget ved det så føler jeg mig som en lidt for artig pige og mine veninder har det lidt på samme møde men så ikke helt for de gør også nogle af tingene selv om vi har talt om at vi syndes at det er irriterende
Hvad skal jeg gøre

Svar
Hej du
Hvor lyder det også rigtig træls, at du ikke får muligheden for at lære noget i timerne, når der er for meget ballade. Jeg kan godt forstå at du og veninderne faktisk gerne vil gøre noget ved det, men det kan være rigtig svært, når man selv er en af eleverne. Kunne du tage det op med klasselæreren? Eller måske snakke med dine forældre, så de kan tale med jeres lærer?
Jeg er ikke sikker på, at jeg har så mange gode råd til dette, da vi rådgiver om vold her i Bryd Tavsheden, men det kan være at Bornetelefonen.dk kender lidt mere til problematikken, så kontakt gerne dem 🙂
Mvh Emilie, Bryd Tavsheden