14/01/2021
Græder om natten
Jeg græder om natten fordi jeg sa net min far som begik selvmord 😢
Jeg kan ikke holde ud at snakke om ham for meget for så bliver jeg skør i hovedet, men når jeg og mor snakker om ham så kigger vi på minder osv.
Jeg savner ham helt vildt 😢😭
Kan ikke sove særlig meget på grund af at jeg savner ham virkelig meget

Svar
Kære pige på 17.
Det er jeg da helt vildt ked af at høre. Det lyder ganske forfærdeligt.
Det lyder for mig, som om at du og måske også din familie har brug for noget hjælp til at håndtere din fars død.
I BrydTavsheden er vi eksperter i at rådgive om vold. Men når det kommer til sorg, så er der nogen der bedre kan hjælpe dig.
Jeg tænker, at du kan henvende dig hos erduokay.dk, hvor de er gode til at snakke omkring sorg.
Det er virkelig flot og modigt at åbne op omkring din situation, det skal du have ros for!
Håber at du får den hjælp du har brug for.
Mvh Anders