21/01/2021
I tvivl om han elsker mig
Hejsa jeg er i tvivl om min kæreste stadig elsker mig, eller om han har mistet følelser, eller ik vil være sammen med mig mere.
Han er begyndt at blive kold og flabet.
Når jeg spørger ham, bliver han sur og ikke gider snakke med mig. Han giver mig ikke rigtig noget svar, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.

Svar
Kære du
Tak for dit brev. Jeg kan da godt forstå, at du kommer i tvivl om din kæreste vil være sammen med dig, hvis han pludselig har ændret adfærd og nu er kold og flabet.
Det lyder som om, du har forsøgt at tale med ham om det. Det synes jeg også er det rigtige, for det er jo hverken godt for dig eller for ham at blive sammen, hvis den ene part ikke ønsker det længere. Jeg vil derfor råde dig til endnu engang at tale med ham og forklare ham alvoren i din bekymring - og at du ikke vil finde dig i at blive behandlet sådan, når I skal forestille at være kærester, som holder af hinanden.
Hvis du har brug for yderligere råd eller sparring til, hvordan man kunne håndtere situationen vil jeg råde dig til at prøve at kontakte GirlTalk.dk. De er rigtig gode til at rådgive unge piger om alt mellem himmel og jord, også kærester.
Mange hilsner
Emilie, Bryd Tavsheden