03/06/2019
Kan jeg få hjælp
Der er sket noget dårligt og jeg kan ikke klar, jeg har det rigtig svært og er i rigtig dårlig situationer og jeg har bruge for meget hjalp, kan jeg få hjælp i Nykøbing F

Svar
Kære 24-årige mand fra Nykøbing F.
Jeg kan læse, at du i den grad har brug for hjælp. Desværre fortæller du ikke, hvad det er du har brug for hjælp til.
Vi vil meget gerne hjælpe dig, og jeg vil anbefale dig, at du enten skriver til os på chatten man-fre mellem 16-19, eller ringer til os på telefon 20 67 05 06 i dagtimerne, indtil kl. 19.
Begge dele vil være anonymt, og så kan vi hjælpe dig med rådgivning i forhold til dine udfordringer.
Jeg håber du kontakter os.
De bedste hilsner Anja