02/02/2021
Jeg hører ikke til nogle steder
Hej brevkasse
Her på det sidste har jeg svært ved at stå på om morgenen og bare i alt være glad.
Jeg synes at jeg ikke høre til nogle steder
Hvad skal jeg gøre

Svar
Kære pige på 13 år,
Tak for dit brev. Det er godt du skriver, det er et sundt tegn. Også selvom det måske ikke helt føles sådan lige nu. Det lyder som om du har meget at gå med helt alene, og det kan blive ensomt. Har du talt med nogen om det. Venner eller bekendte?
Eller har du mon har mulighed for at tale med din mor eller din far om det?
Ellers søg lidt inspiration. Vi behøver nemlig ikke at forblive ensomme, eller føle os alene om alting. Følelsen i sig selv er ubehagelig, og nogle gange svær at rumme alene. Kan du søge trøst hos en af dine forældre mon?
Her kan du hente både inspiration og hjælp: https://headspace.dk/det-taler-vi-om/ensomhed/
De bedste hilsner,
Nita