11/06/2019
Min kæreste behandler mig dårligt, hvad gør jeg?
Hej jeg er i et forhold med en fyr jeg elsker over alt på jorden lige meget hvordan han er mod mig min situation er den at han slår niver og taler ikke så pænt til mig og gør mig selvfølgelig ked af det hvad kan jeg gør

Svar
Kære pige på 24, tak for dit brev.
Det forhold du beskriver lyder meget usundt og ikke kærlighedsfyldt. Du skriver at du elsker ham over alt på jorden, uanset hvor skidt han behandler dig. Jeg får lyst til at spørge dig, hvordan det kan være, at du synes, du ikke fortjener bedre?
Ingen fortjener at blive behandler sådan, heller ikke dig, og mit råd til dig vil være, at overveje, hvad det er du elsker ved ham, øve dig i at sætte grænser overfor ham, og øve dig i, at tage vare på dig selv. Jeg ved godt det er svært, så hvis du vil have støtte og hjælp, er du altid velkommen til at kontakte os på chatten, hverdage mellem 16-19, eller ringe til os. Begge dele er helt anonymt.
De bedste hilsner fra Anja