23/03/2021
Forhold med vold
Ved ikke hvordan jeg skal håndtere et forhold med vold er bange for ham fordi han opsøger mig når jeg er sammen med veninder og ander venner tror mine venner fordi han er syg i hovedet og tør ikke og gå fra ham

Svar
Kære du,
Tak for at du skriver til os.
Ud fra dit korte brev kan jeg høre at du er i voldeligt forhold, hvor du er bange for din partner, som opsøger dig og at du ikke tør gå fra ham.
Det lyder virkelig som en svær situation for dig, fordi du på den ene side har du lyst til at gå fra ham, men på den anden side er du bage for hvad han kan finde på at gøre.
Har du gjort dig nogle tanker omkring hvad der kunne hjælpe dig i denne situation? Rigtig ofte hjælper det at sætte ord på problemerne overfor andre og vores erfaring er, at når man rækker ud efter hjælp, får man den også.
Hvis du har lyst til at tale med os omkring dine problemer, kan du ringe på 20670506 eller du kan skrive til os på chatten inde på Bryd tavshedes hjemmeside.
Med venlig hilsen
Natalia