10/04/2021
Vil ud af et voldeligt forhold
Hej brevkasse
Vil ud af et voldligt forhold men tør ikke er bange for der kommer til og se mig eller min familie noget
hjælp mig tak vh en bange pige

Svar
Kære bange pige
Tak for dit brev. Hvor er det dejligt, at rækker ud for at få hjælp til at komme ud af dit forhold. Det viser en vilje og styrke til, at du ønsker at komme ud af dit forhold.
Det er lidt svært at rådgive konkret, ud fra det du skriver. Jeg håber derfor, at du har mod tage kontakt igen og fortælle lidt mere om dine oplevelser enten via chatten eller telefon på nummeret 20 67 05 06. Chatten er åben alle hverdage fra 17-20, og vores telefonrådgivning er åben fra mandag til torsdag fra klokken 09-15 og igen fra 17-20, og om fredagen fra 09-15.
Vi håber at høre fra dig igen.
Med venlig hilsen
Bryd Tavsheden