19/06/2021
Min tavshed blev mit liv
Hej.. min tavshed blev mit liv. Jeg er omvæltet i kaos. Jeg har været i er giftigt forhold knap 2 år nu. Jeg har mistet alt.. ønsker ikke tilføje flere ord, kom væk inden du ender med at miste dig selv. Jeg føler ikke engang jeg kan være anonym!

Svar
Hej pige på 19 år
Mange tak for dit brev, hvor er det sejt af dig at række ud!
Det er enormt stærkt af dig, at du sætter ord på dit giftige forhold. Det kræver en masse mod og styrke. De oplevelser man får i sådan et forhold kan være svære at tale om og sætte ord på, og du gør det helt rigtigt i først at sætte ord på det, når du er klar. Det er godt, at du tager det i dit eget tempo.
Hvis du har lyst til at tale om det og få nogle redskaber til at komme videre, er du velkommen til at ringe ind til os alle hverdage fra kl. 9-15, på telefon +45 44 45 20 90, hvor du kan høre om mulighed for at komme i et samtaleforløb.
Hvis du mere har brug for at dele dine oplevelser sammen med andre unge, som er i samme situation som dig, starter vores UngForum op efter sommerferien. Du kan læse mere om vores UngForum her https://brydtavsheden.dk/aktiviteter/ungforum/
Jeg ønsker dig alt det bedste, og håber at høre fra dig.
Christine