27/06/2021
Had til far.
Jeg hader min far virkelig virkelig meget! Han er en psykopat, men mit brev skal ikke handle om ham. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forholde mig til mine følelser, hvordan skal jeg tackle og håndtere hadet i mig. Jeg beder hver enig eneste dag til gud, at han snart tager ham så vi kan få fred. Håber han dør, jeg kan ikke slippe fra ham på nogen andre måder. Hvordan kan man leve med så meget had 😭

Svar
Kære pige på 24 år.
Tak for dit brev, det lyder voldsomt. at du har så stærke og negative følelser mod din far, så stærke at du kalder det et had.
Jeg bliver nysgerrig på hvad der er sket mellem din far og dig, siden du har disse følelser.
Måske hvis du skriver igen og fortæller hvad baggrunden er, kan vi måske give dig grundigere råd.
Lige nu er mit råd til dig at du finder en person som du stoler på, som du kan fortælle om dine tanker, følelser og oplevelser.
Bedste hilsner
Herdis