27/09/2021
Lyst til at komme væk fra alt
Hvorfor har jeg bare lyst til at komme væk fra alt selvom at der ikke er noget galt?

Svar
Kære Pige på 15.
Tak for dit brev til os. Ud fra dit brev kan jeg læse at du har lyst til at komme væk fra det hele. Det er helt normalt at have det sådan nogen gange, når det hele bliver for meget. Er det sådan du har det?
Du skriver også at der ikke er noget galt? Men hvorfor har du så lyst til at komme væk? Det er svært at give dig nogle gode råd uden at vide hvad der er galt. Derfor er du meget velkommen til at skrive til os i chatten på hverdage mellem kl. 17-20.
Mvh.
Bryd Tavsheden