14/10/2021
Jeg bliver udsat for seksuelle overgreb
Hej med dig , jeg har blevet for udsat for flere sekual overgreb , det har jeg hele tiden at tage min fysisk forkert , som hvor har jeg svært ved at finde ud af det , men jeg har slet ikke lyst til at snakke med nolge voksen om det af at jeg må desværre være meget meget forvirret der er slet ikke okay det har jeg fået utroligt for mig mit meget voldsomme ubehagelig , oplevet . Du skal vide at jeg har det voldsomme fucking forfærdigeligt den i verden fordi de har gjord at gøre mig meget krænkelser og jeg skal snart selvmord men ikke dag og skal Imorgen , dette gøre ærlige , jeg gøre at begå selvmord

Svar
Kære dig
Hvor er det godt, at du har skrevet ind til vores brevkasse.
Du skriver du er både ked af det og forvirret, og det kan jeg godt forstå.
Du skal vide, at det du fortæller, at du bliver udsat for er både ulovligt og uacceptabelt. Der er ingen voksne, der må opføre sig sådan overfor et barn. Du fortæller ikke, hvem der udsætter dig for seksuelle overgreb, men du skal vide, at heller ikke ens far og mor må opføre sig sådan.
Jeg er rigtig ked af, at du ikke vil tale med en voksne. Jeg kan forestille mig at det kan være skræmmende at sige det til nogen, men det er nødvendigt hvis du skal have hjælp. Og det er vigtigt, at du får hjælp.
Hvis du ikke har nogen voksen du kan tale med, kan du ringe eller skrive til BørneTelefonen. De hjælper børn, der som dig, ikke bliver behandlet ordentligt af de voksne, der er tæt på dem.
Du finder BørneTelefonen her: www.bornetelefonen.dk
Jeg håber du finder modet til at bede en voksen om hjælp.
Hilsner
Lotte