02/07/2019
Grænsen til vold eller vold?
Hej jeg en pige på 16 som vil vide hvis man bliver taget hårdt fat i armen om det er grænsen Til vold eller er vold.
Jeg får rigtigt mange mærker nogle gange og begynder altid og græde efter

Svar
Kæreste pige på 16 år,
Tak for dit indlæg, hvor er det godt du skriver. Jeg er ked af, at du får et så sent svar, vi har haft problemer med teknikken.
Du skriver ikke så meget om din situation, og derfor ved jeg ikke hvad der sker, når der bliver taget hårdt fat i dig, og det giver dig blå mærker. Hvem tager fat i dig, din kæreste, far, mor, bror, en ven? Hvornår bliver der taget fat i dig og hvor hyppigt foregår det?
Uanset hvad, så lyder det som om at dine grænser er blevet overtrådt og her er du nødt til at hjælpe dig selv, med at lære dine grænser at kende, så du kan få sagt fra eller fjerne dig fysisk, så du undgår at få krænket dine kropszoner.
Jeg vil derfor opfodre dig til enten at skrive til brevkassen igen med flere detaljer, eller kontakte os på chatten mandag til fredag 16-19. Her kan du uddybe din problemstilling og fortælle om din situation og hvad der er sket/sker og du vil således kunne få et svar og en rådgivning der bedre matcher din helt konkrete situation.
De bedste hilsner,
Nita