30/10/2021
Min kæreste skriver med andre piger
Min kæreste har flere gange skrevet med andre piger på sider som milfme og andre sendt pik billeder og alt muligt og han lovede ikke at gøre det igen men han har så gjort det igen og jeg ved ikke om jeg skal forblive sammen med ham eller ej fordi tænker på det hele tiden og er bange for han gør det igen og jeg ved han gør det igen han kan jo ikke lade vær’ det tænder ham åbenbart mere at skrive sådan med andre tøser end at være sammen med mig hvad skal jeg gøre?

Svar
Kære kvinde på 20 år.
Jeg forstår godt dit dilemma. Det kan være super svært at stå ved sine egne grænser, når det gælder en som man holder af - hvilket jeg tænker at du gør med din kæreste.
Dog synes jeg det er rigtig vigtigt at det gør det, netop står ved din grænse. Det påvirker dig at han skriver til andre piger, og det er helt okay det gør det.
Du har fortalt ham det og han har alligevel valgt at overskride din grænse ved at gøre det igen.
Du skriver ikke noget om hvor længe i har været sammen og hvad i har sammen i forholdet. Derfor tillader jeg mig at stille følgende muligheder op for dig:
Du kan tale med ham og måske gøre dig nysgerrig på hvad det er han skal med de her piger. Er det noget i kan arbejde på sammen og eller så må du gå fra ham. Man siger der mange fisk i havet og det er jo så sandt som det er sagt.
Hvis du evt har brug for at tale mere om det, vil jeg anbefale dig at kontakte Girltalk eller Headspsace. De er rigtig gode til specifikke problematikker i parforholdet.
Begge kan kontaktes via deres hjemmesider.
Jeg ønsker dig held og lykke
Cathrine